Måndagsmiddag

Idga blev det lite kylskåpsrensning till middag. Jag hittade lövbiff
i frysen och philadelfiaost med paprika/chili smak i kylen så det fick
bli fyllningen. Sen hade jag lite lök och lät dem puttra i grädde.
Till det vart det klyftpotatis och haricoverts. Snabbt, gott och enkelt.

lövbiffrullader

Jag har även passat på att vårstäda i mina rabatter. Eller en av dem i alla
fall. Lavendeln är nerklippt lika så klematisen. Halva rabatten är krattad
så nu är det bara halva kvar.

På eftermiddagen har jag och min kära make kollat på tv-serien V (den nyproducerade)
men har bara 2 avsnitt kvar innan serien är slut. Lite tråkigt då det är en bra serie.

V Poster

// Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0