Tyskland

I fredags åkte jag min man Jon och vår vän Micke till Tyskland och Adenau för en minisemester. Där av dålig uppdatering i bloggen. Vi har ätit gott, stekt i sensommarvärme 27C, druckit gott och tittat på MASSOR med bilar. Vårt mål med resan var att besöka Nurnburing och få en känsla av banan och området. Även fast jag inte är en bilfantast så är finns det mycket att se och en otrolig upplevelse. På söndagen fick vi åka med varsit varv på ringen ( banan är 2,1 mil och det gick på 9m40sek.) sen var min mage i obalans ett par timmar men jag är stolt att jag vågade åka med.
Igår morde kl 6:10 lyfte planet hemåt och semestern tog slut så fort vi landa då jag hade heldags föreläsning i skolan.
Bilder kommer, skall "bara" ladda upp dem i datorn.

// Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0