På måndag börjar utmaningen

Från och med måndag 21 maj och fram till den 22 juni så är tanken
att under en månad inte äta godis eller chip, inte dricka läsk eller äta några
grandiösa bakverk eller dricka alkohol. Helt enkelt försöka plocka bort så mycket
onyttigt som möjligt. Men två stycken undantag. den 5/6, då fyller jag 30 år
och den 9 juni då jag skall ha min 30 års fest.
Det kommer bli en otrolig utmaning för mig då jag verkligen inte har någon
karaktär är det kommer till godis. Men nu j*vlar. Jag får nog börja
med att ta några dagar i taget för att se om jag klarar det.

// Madeleine


Kommentarer
Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Heja dig, det fixar du!!

2012-05-21 @ 20:57:19
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0