Buzzador Nivea Pure & sensitive

Så då har äntligen mina produkter från Buzzador kommit.



Nivea Pure & Sensitive är en antiperspirant deodorant från Nivea helt
utan alkohol, färämnen, och konserveringsmedel. Den har testats för att
skydda mot svett och dålig lukt i upp till 48 timmar- utan att irritera huden.

Seriens formula är berikad med kamomillextrakt och avokadoolja.
Kamomillen är känd för sina lugnade och antiinflammatoriska egenskaper
som effektivt förhindrar hudirritation. Avokadooljan förbättrar återfuktningsprocessen
i huden samtidigt som den gör huden mjuk och smidig.

Niveas Pure & Sensetive.

Jag har 10 st som jag skall buzza bort. Tänkte att jag skulle börja med
tjejerna i min klass. Men finns det någon annan som gärna vill prova, så
skriv en kommentar så kan vi kanske lösa det.

// Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0