Tumvantar

Igår började jag om för sjuttioelfte gången på mina tumvantar.
jag blir aldrig nöjd när jag stickar och nu hade dem legat så länge
att jag tappat bort mig i mönstret att det bara var att repa
upp och börja om från början. Men nu så kanske det kan bli
ett par innan vintern är här. Jag burkar sticka som en galning i ett
par dagar innan jag tröttnar och lägger undan det i nån månad eller
två ;)  Jag fick hem www.stoffochstil.se reakatalog här om dagen och
då vart jag sugen på att dels köpa nytt garn men också att ta tag
 i några av alla mina projekt som ligger och väntar.




Min kära make var till Norrköping på jobb igår och passade på att stanna till
vid Cloettas fabriksförsäljning.
Så nu finns det Pollys, rommerska ågar och punch praliner hemma. Kexchokladen
är redan slut...




// Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0