Idebok

Alla har vi något ställe eller plats som inspirerar oss extra mycket. Mitt kreativitetsflödande ställe är kassan på Åhléns. Ofta när jag hade jobbat så hade jag fickorna fulla med små lappar med ideér ner kraffsade eller ritade. Alla dessa ideer har jag samlat i en bok.
Nu är det snart 2 år sedan jag stod i kassan på Åhléns och jag har haft lite svårt att hitta ett lika bra ide flödesställe. Min jobbcoach sa att jag skulle förska få samma känsla fast någon annanstans, vilket har varit svårt. Men nu tror jag att jag har hittat nått. Mitt sommarjobb i en kirurgreception har gjort att idéflödet är igång igen. Så när sommaren är slut hoppas jag att boken fått nya idéer så att ja har nått att göra när höstmörkret faller.

// Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0