Virka

Idag har jag för andra dagen legat hemma i soffan och botat min
förkylning med att titta klart på sista säsongen av L word.
Det går ganska bra faktiskt, inte lika hostig idag. Dock blir jag
väldigt uttråkad när jag sitter hemma så här. Och varje gång så
funderar jag på vilket av alla mina oklara projekt jag borde fortsätta
med. Idag har jag istället för att göra klart nått, hittat nya spännande
projekt. Virka kakor skall bli min nya hobby. Måste bara lära
mig att virka först. För den uppgiften tänkte jag mig att min
svärmor Ewa skulle hjälpa mig.
Då kan man ju alltid ha kakor framme och hemma utan att behöva
tänka på vågen  :) vinn vinn säger jag :)

Jag har letat upp en trevlig bild så att ni oxå kan inspireras.




Nu måste jag in och handla lite garn så att jag kan påbörja mitt
egna kakfat fyllt med virkade härligheter.

//Madeleine

PS: idag har jag lyxen att min och min makes goda vän Micke är här
och lagar paj. Så vi kan bara sitta i soffan och göra ingenting :)
Sådana fredagar gillar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0