Dagens fynd

Min mans mormor har fått flytta till ett demensboende och vi
har hjälpt till att röja ur hennes gammla lägenhet. Här har
var och en fått fynda lite som den vill ur det som Inger inte
kommer att behöva. Jag har gjort en del fynd till min mans
förtret. :)
Här kommer lite bilder på dagens fynd.


Kakfat 2 vånings




Häftig gammal bok från 1892




En liten keramik skål med lock till min lilla samling.
(visst är den lik den officiella bröllopsservisen som togs fram till
kronprinsessan Viktorias bröllop?)




Detta är min samling av kermikburkar med lock, 14 st.




En av mina favoriter kommer från min mormor. Den vita med brun
kant. Finest English Stiltion Cheese. Min mormor hade alltid socker i
den men jag har den bara på hyllan.


// Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0